
Diagnoza i programowanie terapii komunikacji dzieci niewerbalnych i werbalnych z ASD
7 czerwca @ 09:00 - 16:00
450zł
„Diagnoza i programowanie terapii komunikacji dzieci niewerbalnych i werbalnych z ASD”
Magdalena Tarnawska
Termin: 7 czerwca 2025
MILAlogo Tarnów, ul. Parkowa 25
Godziny 9.00 – 16.00
Cena: 450 zł od uczestnika
Szkolenie dla: logopedów, neurologopedów, studentów logopedii, terapeutów (pedagogów, psychologów) zainteresowanych problematyką komunikacji.
Szkolenie przygotowujące do diagnozy i terapii komunikacji dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu na różnym poziomie funkcjonowania: niewerbalnych i werbalnych. Podczas szkolenia omówiony zostanie autorski kwestionariusz do diagnozy komunikacyjnej, a także przedstawione zostaną gotowe propozycje zabaw, aktywności i strategii terapeutycznych do wykorzystania na zajęciach z dziećmi. Zaprezentowane zostaną techniki terapeutyczne oraz przykładowe pomoce do pracy. Propozycje będą dotyczyły zajęć indywidulanych, jak i grupowych. Jedną z części szkolenia będzie również przedstawienie modelu pracy z rodzicami podczas terapii logopedycznej dzieci z ASD.
Szkolenie przygotowujące do diagnozy i terapii komunikacji dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu na różnym poziomie funkcjonowania: niewerbalnych i werbalnych. Podczas szkolenia omówiony zostanie autorski kwestionariusz do diagnozy komunikacyjnej, a także przedstawione zostaną gotowe propozycje zabaw, aktywności i strategii terapeutycznych do wykorzystania na zajęciach z dziećmi. Zaprezentowane zostaną techniki terapeutyczne oraz przykładowe pomoce do pracy. Propozycje będą dotyczyły zajęć indywidulanych, jak i grupowych. Jedną z części szkolenia będzie również przedstawienie modelu pracy z rodzicami podczas terapii logopedycznej dzieci z ASD.
Program szkolenia:
1. Diagnoza logopedyczna dziecka z ASD – autorski kwestionariusz diagnozy.
2. Wprowadzenie do terapii logopedycznej dzieci z ASD.
3. Techniki pracy terapeutycznej wyzwalające komunikację.
4. Rola stylu interakcji w pracy terapeutycznej.
5. Zabawa jako podstawa oddziaływań terapeutycznych – warsztat.
6. Funkcje komunikacyjne – plan terapii logopedycznej.
7. Aktywności rozwijające komunikację werbalną – warsztat.
8. Model pracy z rodzicami dzieci z ASD podczas terapii logopedycznej.
1. Diagnoza logopedyczna dziecka z ASD – autorski kwestionariusz diagnozy.
2. Wprowadzenie do terapii logopedycznej dzieci z ASD.
3. Techniki pracy terapeutycznej wyzwalające komunikację.
4. Rola stylu interakcji w pracy terapeutycznej.
5. Zabawa jako podstawa oddziaływań terapeutycznych – warsztat.
6. Funkcje komunikacyjne – plan terapii logopedycznej.
7. Aktywności rozwijające komunikację werbalną – warsztat.
8. Model pracy z rodzicami dzieci z ASD podczas terapii logopedycznej.
zgłoszenia: agnieszka.madejska@onet.pl
milalogo.agnieszkamadejska@gamil.com
milalogo.agnieszkamadejska@gamil.com